Naar inhoud

Winkelwagen

Je winkelwagen is leeg

Betaalbeleid

Betaalbeleid – Van der Zande Kleding

Laatste update: 26 november 2025

Bij Van der Zande Kleding willen we dat u zonder zorgen kunt afrekenen. Daarom hebben we gekozen voor betaalopties die betrouwbaar, snel en bekend zijn bij klanten in Nederland en België.


Onze betaalmogelijkheden

U kunt uw bestelling afronden via de volgende veilige methoden:

iDEAL – de populairste manier van betalen in Nederland. U wordt automatisch doorgestuurd naar de vertrouwde omgeving van uw eigen bank om de betaling veilig af te ronden.

Bancontact – speciaal voor onze Belgische klanten. De betaling verloopt onmiddellijk via uw bank, zonder tussenstappen of vertraging.

Visa en Mastercard – wereldwijd geaccepteerde kaarten die extra beveiligd zijn met 3D Secure-technologie.

American Express (AMEX) – voor gebruikers van deze premium kaart, inclusief de voordelen van aankoopbescherming.

Maestro – betaal veilig met uw Maestro-betaalkaart via een directe kaarttransactie.

Apple Pay & Google Pay – snel en veilig afrekenen met uw mobiele wallet, zonder uw kaartgegevens handmatig in te voeren.

 

Beveiliging van uw betaling

Alle betalingen op onze website verlopen via een streng beveiligde SSL-verbinding. Daarnaast werken wij uitsluitend samen met betaalpartners die voldoen aan internationale veiligheidsnormen zoals PCI DSS. Hierdoor blijven uw gegevens altijd volledig beschermd.


Bevestiging en verificatie

Na iedere geslaagde betaling ontvangt u automatisch een bevestiging per e-mail. In sommige gevallen kan uw bank een aanvullende beveiligingscontrole uitvoeren (zoals 3D Secure) voordat de betaling wordt goedgekeurd.


Transactiekosten

Voor geen van onze betaalmethoden worden extra kosten in rekening gebracht. Mocht uw eigen bank kosten hanteren voor bijvoorbeeld internationale transacties, dan hebben wij hier geen invloed op.


Wanneer een betaling niet lukt

Wordt de betaling onderbroken of mislukt deze, dan wordt uw bestelling niet geplaatst. U kunt dan direct opnieuw proberen of kiezen voor een andere betaalmethode. Mocht het probleem aanhouden, dan helpt ons serviceteam u graag persoonlijk verder.